Malta'da Dil Öğrenmek Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı Bize Hemen Ulaşın Kampanyalarımız Hakkında Ayrıntılı Bilgi Alın!

Tüm Öğrencilerimize Malta'da hakkında ücretsiz oryantasyon hizmetimiz vardır!
Maltada ucuz dil eğitimi:Maltada İngilizce .com:)Malta'nın en iyi okulunda kaliteli eğitim,Maltada İngilizce,ucuz,hesaplı,uygun fiyatlı,uygun,hesaplı,ucuza dil okulu,maltada ucuz yollu dil okulu,maltada kalite eğitim,güvenilir eğitim,çocuklara ingilizce eğitim,yetişkinlere özel ders,özel dil eğitimi, özel ingilizce eğitim, danışmanlık şirketleri, malta danışmanlık şirketleri, firmaları, malta danışmanlık, malta vize danışmanlık,maltaya vize,maltaya nasıl giderim,malta adası,malta için gerekli evraklar,maltada ucuza dil kursları,dil kursu,dilokul
En Ekonomik Dil Okulu

airmalta malta'ya uçuşAvrupa'nın en hesaplı ve kaliteli ingilizce öğretim adasında şimdi çok ucuz fiyatlarla dil eğitimi olanaklı...
Bütün işlemlerinizi ÜCRETSİZ olarak biz yapıyoruz, (Şirketimiz ücretini direkt olarak anlaşmamız olan okullardan aldığından siz extra hiç bir ücret ödemezsiniz. Yani siz direkt olarak okula da başvursanız da aynı parayı ödersiniz.)üstelik vizenizi de biz alıyoruz, hem de Türkiye'nin neresinde olursanız olun ofisimize gerek bile kalmadan.

Bizimle çalışmak size aşağıdaki extraları da beraberinde getirir?

1. İşlemler için vakit ve para kaybetmez, işlemlerinizi sorunsuz ve hız bir şekilde hallettirirsiniz.

2. Gidinceye kadar sınırsız bilgi ve desteği alırsınız. (email ve telefon)

3. Sizin her etapta yanınızda olmayı burada yazılı olarak taahüt ediyoruz. En büyük farklarımızdan birinin de bu olduğunu düşünüyoruz. Malta'ya gittikten sonra da, Türkiye'ye dönünceye kadar sınırsız destek ve okul ile ilgili her türlü sorun çözümü için danışmanlarımız ücretsiz çalışacaktır. Bizim için siz kıymetlisiniz ve bizim ömür boyu müşterimiz olmanızı istiyoruz, bir defalık değil.

Dil Okulu Kapsamında Organize Ettiğimiz Hizmetler

• Haftada 20 yada 30  ders ingilizce egitimi
    • Bütün Ders Kitap ve Materyalleri
    • Okul yetkililerince Havalanından transferler (gidiş-dönüş)
    • Yurt yada aile yaninda konaklama
    • Aile yani konaklamada sabah ve aksam yemegi
    • Okul yurtlarında mutfak ve mutfak malzemeleri
    • Okulun açık yüzme havuzu, spor merkezi ve plajına üyelik
    • 24 saat acil arama hattı ve danışmanlık hizmeti
    • Malta yemeklerinin tanıtıldığı Hoşgeldin Yemeği
    • Seviye tespit sınavı
    • Öğrenci kartı
    • Ücretsiz  internet kullanımı
    • Egitiminizin sonunda alacaginiz uluslararası çapta geçerli Egitim sertifikası

KARYA INTERNATIONAL PROMOSYONLARI

• Ücretsiz vize danışmanlığı
    • Üniversite öğrencisi iseniz harçsız pasaport